Kunnen we in het restaurant eten?
Helaas is het restaurant t/m 9 februari 2021 gesloten. U kunt hier, als hotelgast, wel ontbijt, lunch en diner gerechten afhalen. Op de kamer zal een verkleinde menukaart te vinden zijn.
Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is gesloten. Op verschillende plekken hebben wij handzeep zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.
Kan ik een kamer boeken?
Ja, dat is mogelijk. U kunt via de website of telefonisch een kamer zonder arrangement boeken.
Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Op dit moment is het restaurant gesloten t/m 9 februari 2021. Onze zondagsbrunch en lunchbuffetten zijn uitgesteld tot nader bericht.
Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 januari 2021