Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Onze hotelgasten en passanten kunnen nu ook weer in ons restaurant ontbijten, lunchen en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Ontbijt is enkel voor hotelgasten, lunch en diner voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf. Indien wij meer dan 30 reserveringen in het restaurant hebben wordt u geplaceerd in de lobby i.v.m. spreiding. Op deze manier garanderen wij de minimale afstand die gehouden dient te worden. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen.

Brunch en lunchbuffetten
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffetten of brunch aanbieden.

Terras en bar
Afhankelijk van de drukte in het hotel, is de hotelbar geopend. Het terras is bij mooi weer geopend.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelreservering weer genieten van heerlijke ontbijtjes, lunches en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelkamer kunt u direct uw ontbijt, lunch én diner reserveren. Gasten zonder overnachting zijn van harte welkom om te komen lunchen of dineren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeep zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Op dit moment hebben wij onze zo genoemde zomer stop, vanaf zondag 6 september start onze zondagsbrunch weer en vanaf 7 september onze lunchbuffetten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 2 juli 2020