Direct naar de contentDirect naar de footer
Geniet op een veilige manier bij Van der Valk Hotel Middelburg
Geniet op een veilige manier bij Van der Valk Hotel Middelburg

Hotel is open

Naar aanleiding van de laatste persconferentie zijn een aantal maatregelen aangepast welke invloed zullen hebben op uw verblijf in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!

Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

In verband met de Coronamaatregelen werken wij met diverse shifts en hebben wij beperkte beschikbaarheid. Om die reden raden wij u aan op voorhand een reservering te maken voor een tafel in het restaurant.

Ontbijt
Tijdens uw verblijf in ons hotel kunt u gebruik maken van het ontbijtbuffet. Doordat er beperkte zitgelegenheid is in verband met de 1m5 afstand die gehouden dient te worden, werken wij met tijdsloten. U kunt een reservering maken tijdens check-in.

Lunch & Diner
Het diner is enkel te reserveren indien u in het hotel overnacht. Reserveren is verplicht en moet minimaal een uur voor aankomst gebeuren.

Brunch en lunchbuffetten
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffetten of brunch aanbieden.

Bar
De hotelbar is geopend wanneer het terras gesloten is.

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant eten?
U kunt als hotelgast gebruik maken van het ontbijt, lunch en diner in het restaurant.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is gesloten. Op verschillende plekken hebben wij handzeep zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik een kamer boeken?
Ja, dat is mogelijk. U kunt via de website of telefonisch een kamer boeken.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Onze zondagsbrunch en lunchbuffetten zijn uitgesteld tot nader bericht.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
26 juni 2021