Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen in ons hotel. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Naar aanleiding van de laatste persconferentie zijn een aantal maatregelen opnieuw ingevoerd. Zo kunnen voorlopig weer enkel hotelgasten in ons restaurant ontbijten, lunchen en dineren. Daarvoor hebben wij nog steeds onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen blijven genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Ontbijt, lunch en diner wordt enkel geserveerd voor hotelgasten. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voor zowel het ontbijt als het diner hanteren wij tijdsblokken, hier kan niet van worden afgeweken;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen.

Brunch en lunchbuffetten
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffetten of brunch aanbieden.

Bar
Afhankelijk van de drukte in het hotel, is de hotelbar geopend. Na 22:00 uur serveren of verkopen wij geen alcohol.

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant eten?
Helaas kunt u op dit moment enkel als hotelgast gebruik maken van ons ontbijt, lunch en diners. Bij het boeken van uw hotelkamer kunt u direct uw tafel en tijdsblok reserveren. Gasten zonder overnachting kunnen wij opnieuw helaas niet verwelkomen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeep zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik een kamer boeken?
Ja, dat is mogelijk. U kunt via de website of telefonisch een kamer met of zonder arrangement boeken.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Op dit moment is het enkel voor hotelgasten mogelijk om in ons hotel te lunchen. Onze zondagsbrunch en lunchbuffetten zijn uitgesteld tot nader bericht.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 oktober 2020